روند استرداد وجه

در صورت ثبت سفارش و اتمام موجودی یک محصول،امکان لغو سفارش و استرداد وجه دریافتی در مدت زمان 1 تا 3 روز کاری امکان پذیر می باشد و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‏شود. در ضمن پر کردن صحیح موارد ثبت نام و آدرس گیرنده الزامی است زیرا در صورت عدم درج صحیح مشخصات و آدرس، پیگیری سفارشات با مشکل مواجه خواهد شد.

مدت زمان تحویل کالا؛ ارسال برای مشتریان ساکن مشهد از طریق پیک، در مدت زمان 1تا 2 روز کاری انجام خواهد شد و ارسال محصول برای مشتریان سایر شهرها از طریق پست یا باربری (برای سفارشات عمده) در مدت زمان 3 تا 5 روز کاری انجام خواهد شد. این زمان ها تقریبی بوده و طولانی شدن زمان تحویل کالا برعهده اداره پست یا دیگر شرکت های حمل و نقل انتخاب شده توسط مشتری می باشد و هیچ گونه مسولیتی متوجه فروشگاه اینترنتی اگروویژه نخواهد بود.

روند مرجوعی کالا و نحوه فسخ خدمات

ضمانت ۷ روز بازگشت کالا
در صورت عدم تطابق محصول با محصول خریداری شده، تا ۷ روز پس از تحویل، امکان تعویض یا ارجاع محصول فراهم می‏باشد.

لازم به ذکر است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید، محصول وارد روند مرجوعی کالا می‏شود. همچنین مشکلات ایجاد شده در اثر استفاده نادرست مشتری از محصول و آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏شود. در صورت بازشدن پلمپ محصول، امکان سرویس دهی وجود ندارد و محصول خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

ساعت پاسخگویی؛ ساعت اداری از 8 تا14.

نحوه پرداخت وجه؛ پرداخت آنلاین از طریق درگاه پرداخت امن زرین پال

نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش؛ فروشگاه اگروویژه با ارائه خدمات مشاوره ای پس از فروش، مشاوره های لازم جهت افزایش اثر محصولات ارائه شده، بهترین زمان مصرف، میزان و نحوه مصرف با توجه به مشکلات ایجاد شده در گلخانه، مزرعه و باغ در کنار مشتری خواهد بود.

نحوه ثبت شکایات مصرف کنندگان؛

مشتریان محترم می توانند در صورت نیاز به ثبت شکایات و یا پیگیری شکایات از طریق ایمیل ؛

Mramezanimoghaddam@yahoo.com و یا از طریق تماس با تلفن09159138910 و یا پیام متنی با شماره 09159138910 شکایت خود را ثبت و یا پیگیری نمایند.

قوانین و مقررات مربوط به رعایت حریم شخصی؛ فروشگاه اینترنتی اگروویژه اقدام به دریافت اطلاعاتی می کند که هنگام ارسال سفارش خرید کالاها، بر مبنای آن بتوان سفارش را در اسرع وقت تحویل دهد و خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، در این راستا فهرست اعضا و مشتریان را به اشخاص ثالث نمی فروشد و امکان دارد از طرف شرکای تجاری مورد اعتماد خود برای اطلاع رسانی در مورد پیشنهاداتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد با شما تماس بگیرد.